Fijn dat de zender nu weer aan staat! Ik kan Columbia AM nu weer in Gouda ontvangen. Vraag: wordt het vermogen nog verhoogd tot 100 Watt? Want hij klinkt nu nog zwak. Hartelijke groeten van Nico in Gouda. 🙂
Luisteraars:
Topluisteraars:
play_arrow
Columbia AM Golden Oldies!

Vergeet niet ons gastenboek te tekenen!
Wilt u een bericht achterlaten op deze website? Dat kan eenvoudig. Vul de onderstaande velden in, klik op ‘Indienen’ en uw bericht staat er binnen enkele ogenblikken bij.
Als je een bericht wilt plaatsen in ons gastenboek, vernieuw dan eerst de pagina door linksboven op het cirkelvormige pijltje te klikken.