Ik heb jullie via internet gevonden en daarna op mijn internetradio opgezocht en sindsdien staat ie op jullie afgestemd,leuke muziek en jullie draaien echt heel gevarieerd en niet zoals bij andere zenders elke dag hetzelfde,dus voor mij is het een top zender!!!complimenten,groeten van Peter uit Hank.
